<3

Hejss alla bloggare! :)
Idag hände de inte så mkt, mamma väckte mig typ klockan halv 11 för att vi skulle på stan då.
Jag köpte en tröja och en B&J haha
Sen for vi till mormor en stund.
Nu sitter ja här och ser på tv *The Hills* men det slutar typ nu :/ och äter B&J
Lina kunde inte sova här idag för hon färgade håret igår och det blev inte så bra tydligen så hon ville inte gå ut :(
Mamma for på fest typ för en halv timme sen, så jag kommer typ se på tv, film och sitta hära hela kvällen tror ja haha
Imorn händer det nog inte nå speciellt, ska kanske vara med lina om hon vågar visa sig ute :)
Annars ska jag kanske sola vet ej.
Men ha de bra så hörs vi kanske imorn kramisar


Tröjan :p inte så spec

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback