26 feb

Tjoo :)

Skolan jobbigaste dag idag :s
Men ja överlevde i alla fall.

Imorn fredag skönt, snart helg och sen LOV!!
Längtar!!

Imorn ska jag och kanske lina på max efter skolan och efter det kanske sola :)
Tåget går typ halv 6 på kvällen imorn så ja ska hinna packa lite till efter skolan.
Det blev inte så mkt packning idag.
Som ja skrev tidigare så ska ja till pappa i umeå :D bara så ni vet,

så ni inte undrar varför ja skriver att ja ska packa :) haha

Kom hem från lina för typ en halv timme sen, då satte ja mig här :)
Ska snart gå och duscha och sen sova tror ja, e ganska trött ;p
Just det,
efter skolan så gick jag och lina till Dialect och lämnade in min mobil på lagning.
Det är nå fel på den för man kan inte ladda den :s
Jag köpte den nån dag efter nyår så ja har inte haft den så länge, hoppas bara dom kan laga den :/
Så nu har jag min gamla mobil som ja hade innan ja käpt den andra.
Och den är ju inte så bättre precis, den stänger av sig hela tiden jobbigt!

Men ha det bra skriver nog imorn innan jag far, det blir nog inte så mkt skrivet hos pappa.
Men ja kommer hem på onsdag.
PussHejss<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback