Ja försöker alltid hitta nåt bra i dom dåliga sakerna som händer mig...

Ja försöker alltid hitta nåt bra i dom dåliga sakerna som händer mig...

Är hemma nu :)
Blev inte att vi tränade idag hann inte, men vi golfade iaf
Efter vi har spelat minigolf så gick vi hem till mig och åt middag sen skulle vi till Simon men på vägen blev vi sugna på glass så vi stannade på glassbaren och köpte mjukglas :)
Glassarna är på stora där så man blir typ mätt på en :)
Ja köpte en lite och simon en stor, den lilla var nog stor för mig :) kommer bild nedan
VI skulle ju basta hon simon men vi fick inte igång de så vi sket i de och kollade på tv och myste ist :p
Nu ska ja nog snart kolla nån film och somna till den :)
Puss <333 /M


Simons stora och min ¨¨lilla¨ haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback